YINYANG PIZZA

söndag, augusti 17

Hello alla! Det här veckoslutet har bara flygit förbi, det har varit så skönt att ha lite ledigt igen. Den längsta veckan under hela skolåret är säkert första, och nu är den över. Den här veckan blir det ett läger med skolan på torsdag och fredag, kommer bli kul!
Vad har jag gjort det här veckoslutet då? På lördagen började jag och Cilla i trampoliinivoimistelu, som är den nya hobbyn som jag berättade om. Älskar att göra volter och sånt på trampolinen, så den här hobbyn kommer bli perfekt! Det var jätteroligt, vår tränare är en typ 20 årig kille som är jätte snäll. Han till och med skjutsade oss hem när vi inte fick skjuts!
Idag, söndag gick det igen flera timmar åt matematik läxan. Sen for jag till Sello med Linda, köpte sköna sweatpants som jag säkert kommer använda mycket på hösten.
På kvällen gjorde jag pizza som ni ser här ovanför.

Det här veckoslutet gick förbi så otroligt snabbt, jag kan verkligen inte fatta det! Skulle bara behöva en dag till att slappna av, hann inte riktigt bli av med all stress.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar