TOMORROW

måndag, augusti 11

 Har inte hunnit blogga på några dagar, förlåt men jag har haft det så roligt senaste dagarna och inte haft tid för internet! Bästa avslutet på sommaren!

Imorgon börjar skolan. Jag ska alltså börja en helt ny skola, känner en person och hela skolan kommer vara på engelska. Jag kan inte ens förklara med ord hur spänd jag är. Omg. Liksom, jag börjar gymnasiet imorgon.

Jag hade en lista med saker som jag ville få gjort på den sista dan av sommarlovet. Fick inte riktigt gjort alla p.g.a. tidsbrist och dåligt väder. I alla fall hann jag öva min skolväg, och det var det värsta nånsin. Min nya skola är inte så långt härifrån, om man åker med bil, men om man inte har en bil (duh jag är 16) så går det inga bra bussar. Så det slutade med att min telefons batteri tog slut och jag tappade bort mig. Gick bara omkring där i typ två timmar tills jag äntligen hittade. Nu efteråt vet jag i alla fall min skolväg, och det kommer att bli så att jag måste gå en kilometer, åka buss och sen gå en kilometer. Inte såå farligt egentligen.
Sen har jag och min kompis också hunnit anmäla oss till en ny hobby, såå excited! Men mer om det senare. Jag har alltså slutat med badminton, blev aldrig bättre och vi ville pröva på nåt nytt.



Jag och min syster firade att det har varit ett bra sommarlov/ sörjde att skolan ska börja med bebéer (vår typ favoritbakelse)

Packar min skolväska. Såhär ser den ut, köpte den från Forever21.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar