EXHAUSTED FRIDAY

fredag, augusti 29

Just nu är jag helt UTMATTAD. Det har varit en lång vecka men ändå en kort vecka, tiden har gått snabbt men mycket har hänt. Har inte kommit hem efter skolan en enda dag hela veckan, har farit hem till olika människor och hängt i Iso Omena varje dag. Så jag har kommit hem ganska sent och sen ännu haft massor av läxor så jag har gått i säng ganska sent. Därför är jag helt utmattad vid det här laget. Behöver verkligen veckoslut. 

Tränade faktiskt just också. Gjorde muskelövningar i mitt rum. Sen skolan började har jag ätit såå ohälsosamt, för som sagt har vi gjort något varje dag efter skolan och oftast ätit skräpmat. Så jag och Katie från min klass bestämde oss för att ändra på det nu. Vi ska köra en 4 veckors diet (inget godis, ingen choklad, inga bakverk, inga chips, ingen läsk, inget vitt bröd) och dessutom göra 30 day ab challenge och 30 day better butt challenge. Idag var första dagen och ni kan bara gissa hur mycket alla har försökt fresta oss med sina godsaker. Men efter lunchen var vi faktiskt i skolans gym och övade på pull ups. Hurtiga hahah.

Idag var det också IB Graduation i skolan. När man går i IB blir man student först nu i slutet av augusti. Det kändes så konstigt och overkligt att om tre år kommer det där hoppeligen vara vi. Några elever höll tal och berättade om alla struggles och alla fina saker med IB, och det känns så konstigt att vi har allt det där framför oss ännu. De visade en film med minnen från alla dessa år också. Och några grät. Jag vet redan att jag kommer att sakna min klass sjukt mycket sen, det har bara gått tre veckor men jag vet det redan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar