TRIANGL

onsdag, augusti 6




Ni vet hur jag VERKLIGEN ville ha en triangl swimwear bikini? Jag skrev ett inlägg om det på min förra blogg. Typ alla har dom nuförtiden och det finns så många fina färger och modeller. Dom kostar 79 $ och jag vet inte vad ni tycker men jag tycker att det är alldeles för mycket för en bikini. Men det finns billigare versioner! Kan inte fatta att jag inte kollade på ebay tidigare! Köpte den här ovanför för 10 €, det är billigare än mina vanliga bikinin! Sök på neoprene bikini, det finns många olika modeller och färger, jag kanske beställer mera.

Om ni undrar vad jag tycker så kan jag säga att jag älskar den men den har några små problem. Överdelen är ganska tunn och genomskinlig och ger inte så mycket stöd. Och eftersom de är gjorda av neoprene stretchar de inte värst mycket så ta en storlek större! Jag gjorde inte det så nedredelen är lite spänd. Annars är den så bra och jag är såå glad över den här!

1 kommentar: