TFIOS

måndag, augusti 4





Igår på kvällen ville jag och Julia hitta på något kul att göra. Eftersom Julia inte hade sett tfios och jag ville gärna se den igen så for vi till stan för att se den. Vi missade den första visningen eftersom det var söndag och bussen gick bara en gång i timmen och vi missade den med några minuter. Vi hamnade därför sitta och vänta i Tennispalatset två timmar för allt annat var stängt i hela stan. Andra visningen gick ganska sent, den slutade nästan tolv.
Jag tänkte att jag inte skulle gråta lika mycket andra gången, och det verkade så först, men det slutade med att jag grät såå mycket igen.När vi kom ut ur biosalongen och gick till wc:n märkte jag att jag hade stora pandaringar runt ögonen hahah.

Jag älskar tfios såå mycket! Rekommenderar den till ALLA seriöst den är bara för bra! På min topp 10 lista med filmer tror jag. Jag skulle nån gång vela göra ett inlägg med mina topp 10 eller topp 20 filmer, skulle ni gilla det? Jag kan säga att det finns verkligen många olika sorters filmer som jag gillar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar