SUMMER BUCKET LIST COMPLETED

söndag, augusti 31

Nu, före det helt och hållet blir höst, är det dags att uppdatera hur det gick med min summer bucket list. Förra året hade jag också en summer bucket list och försökte klara allt. Men då hade jag typ 50 saker på min bucket list. Det här året satsade jag mer på att ha några lite större grejer eller grejer som jag VERKLIGEN ville göra. Så nu har jag 15 avklarade saker, fick såklart inte gjort allt på min lista men det mesta.















Satte dem i den ordningen som jag gjorde allt. Börjar verkligen sakna sommaren nu när jag går igenom alla de här bilderna! Just nu är det verkligen såå höstigt här som jag bor, det regnar och är kallt. Enda positiva är att man kan se regnbågar typ varje dag :)

ps. den första, halvmarathon, var i maj men jag räknar det också som sommar
ps 2. den där med triangl bikini, den är ju inte äkta men den är likadan modell som en riktig och det är det jag menar med bilden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar