NO.

torsdag, augusti 28

Var hemma hos en klasskamrat med några andra idag. Vi skulle göra ALS Ice Bucket Challenge för att jag och en annan hade blivit nominerade. Så vi gjorde det. Det var hemskt och jag tänkte att "huh, nu är det över". Men nää. Jag skulle klippa filmen lite kortare eftersom det är så mycket prat i början, men jag hade inte tillräckligt med utrymme på min telefon för att göra det. Så jag gick till mappen med videos på min telefon för de tar mest minne så jag började radera videos. OCH JAG RADERADE I MISSTAG MIN ICE BUCKET CHALLENGE!!! Ville typ gråta för jag _VILL INTE_ göra det igen. Men jag antar att jag är tvungen. Men nää. Varför. Förstörde min dag seriöst. Dessutom var den ganska rolig också. Fan.

Om någon inte vet vad ALS Ice Bucket Challenge är så är det en utmaning som trendar på social media just nu. ALS är en sjukdom som får ens muskler att sluta fungera tills man inte kan andas mera och dör. Om man blir nominerad till att göra utmaningen har man 24 timmar på sig att göra den eller så måste man donera pengar till ALS föreningen på www.alsa.org. Jag donerade redan pengar så jag antar att det inte egentligen spelar någon roll att jag raderade videon. Men på något sätt stör det mig ändå, jag har alltid varit rädd för att just det här ska hända. Att man av misstag raderar en viktig bild eller video från sin telefon. Nu hände det.

Vi beställde två perhepizzor idag. Nam.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar