WATERPARK

lördag, augusti 9









Spenderade dagen igår i Serena. Var där sist när jag var kanske fem år, och har alltid velat fara dit igen. Igår hände det då, och vi åkte i alla saker som fanns jättemånga gånger, det var sjukt roligt! Har dock sååå röda ögon nu av allt klor i vattnet och blåmärken och mina höftben gör ont efter att ha åkt på magen. Men det gör inget, det är bara tecken på att man har haft en bra dag.

Den värsta saken (alltså vad ska man kalla det, sak/vattenrutschbana) var säkert half pipe, alltså jag trodde jag skulle dö, den är där på näst sista bilden. Alla andra var bara roliga eller iaf inte lika skrämmande. Avslutade dagen med slush ice, det var såå gott! Och det var ganska komiskt när vi skulle ta slush icen så gick cola smak maskinen sönder och började spruta på golvet och det såg ganska ironiskt ut när den var brun och låg i högar. Okej hahah ni tycker säkert att min humor är ganska dålig...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar