OOTD: FLANNEL SHIRT

tisdag, augusti 26





flannel shirt - Forever21
grey tank top - Forever21
jeans - boohoo.com
shoes - converse

Har inte gjort outfit-inlägg sen jag var i Grekland, och de är så roliga att göra så jag ville göra en igen. Det här är en typisk skol-outfit för mig, det är enkelt och bekvämt.
Idag var det då tisdag, skoldagen var jättejobbig för mig. Är sjuk, har feber, ont i halsen och snuva men jag var ändå i skolan. Tänkte fara hem mitt på dagen men kämpade igenom hela dagen. Som tur gjorde jag det för efter skolan for jag och några andra till wrong noodle bar och åt, sån tur för jag hade cravings för peanut butter sås och nudlar hela dagen. På kvällen bakade vi en kaka hemma hos en från min klass för en annan från min klass har födelsedag imorgon. Det tog ända tills klockan 9 på kvällen, men det var värt det fast jag är sjuk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar