BEST SATURDAY

söndag, augusti 24






Nu är nästan hela veckoslutet slut och jag kan säga att jag har haft ett jättebra veckoslut! Lördagen var verkligen en bra dag. Jag och Cilla hade träningar igen, andra gången nu, och det var tungt men otroligt roligt! Hann tyvärr inte vara med Cilla mer efter träningarna för vi hade familjevänner hos oss.
Det var ändå super roligt att vara med dom också, vi for till Subway och Hese och pratade och hade kul. På kvällen hade vi en movie night med alla flickor från min årskurs i min nya skola. Vi tittade på chick flicks, hoppade på trampolinen och vi hade alldeles för mycket mat för alla hade hämtat med något. När jag kom hem typ halv ett på natten måste jag sova i min systers rum för våra kusin var hos oss eftersom hennes föräldrar hade fest.
Det var min lördag i några meningar, hann inte vara på datorn alls som ni kanske förstår så jag bloggar nu istället. Hoppas ni inte tyckte att det här inlägget var allt för tråkigt, kommentera gärna om det är något speciellt inlägg som ni skulle vilja att jag gör!

1 kommentar:

  1. lilla kusinen hamnade sova ensam... och hon som hade väntat så på att få sova över hos er med manda och tilda.. och så fick hon inte dela rum ens.. !!! och bröt sin arm ännu till på morgonen; stackars lilla kusinen. Hur har ni tänkt gottgöra det här??

    SvaraRadera