BASEMENT TOUR & BEFORE PIC

måndag, augusti 4

Nu ska jag visa hur det såg ut före och hur det ser ut efter. Jag vet inte om det här är så intressant men jag har nu bara lust att visa det.
Det sämsta är att vi hade redan hunnit städa förrän jag kom på att vi skulle ta en 'före'-bild, så man kan inte riktigt se all skillnad. Vi hade hunnit göra en gång genom rummet så man kunde gå där.

Här är före bilden:


Och som efter-bild blev det istället en video. Det var så roligt att klippa ihop Riptide-videon så jag ville göra en till video, så jag gjorde en snabb liten basement tour. Vi fick inte slänga bort något från källaren, så vi måste använda alla möbler vi hittade där, därför är det kanske inte sååå fint, men det är i alla fall bra dator-rum.


Vi fick lite improvisera med allt. Vi hittade en konstig bygg-lampa och den hängde vi i taket så det blev en taklampa. Vår gamla kiosk som vi använde till att sälja saft när vi var små blev en snack bar eller typ där vi har chips eller nåt sånt. En gammal bänk + en solstolsdyna blev vår soffa och Tildas gamla EXPEDIT från IKEA blev datorbord. Minikylskåpet har vi funderat vad vi ska göra med, eftersom det inte ryms någonstans i vårt hus (vi använder det på lande) men nu hittade vi den perfekta lösningen. Så ganska nöjd är man nog, man kan ha dörren uppe till garaget så solen lyser in också. Det brukar vi ha men jag stängde den för videon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar