PALMA

tisdag, april 7

Nästa dag på kryssningen kom vi till Palma de Mallorca. Där var vi ju förra kryssningen också, och jag tyckte väldigt mycket om det. Det var typ helt som jag mindes det, gamla stan är väldigt mysig med smala gator och massor av butiker.

Först åt vi frukost på båten med utsikt över Palma.

Vi gick in till stan ändå från hamnen, vilket tog typ 30 minuter, kanske lite mer.

Men vägen var full av palmer, och jag älskar palmer, så det var roligt att se på dem.

Påminde mig så mycket om Bali.

Så här ser gatorna ut i Palma, smala och mysiga och helt proppfulla med caféer och butiker.

Åt den bästa glassen i hela mitt liv förra gången på Palma, så vi försökte hitta samma ställe.

Jag tog Snickers och Kinder glass.

hahahhahahhahah.

Här ser man vår båt, Costa Fascinosa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar