PINK

lördag, april 18

Har ni smakat på Magnum Pink? Den är sååå god! Det är en ljusröd-metallic glass från utsidan, med chokladskal och hallonglass med hallonsås inuti. Älskar ljusrött, älskar choklad, älskar hallon = perfekt glasskombination för mig. Jag köpte hem ett minipaket med tre Pink och tre Black glassar. Black smakar kaffe och choklad.

Men annars kom jag just hem från träningarna. Träningarna var jätteroliga idag och vi tränade vighet och bakåtkullerbyttor-till-pushups (man gör en bakåtkullerbytta och "landar" i pushup-ställning) med vår tränare. Men typiskt nog så har vi inte träningar på två veckor efter det här, vilket gör mig ledsen.
Idag har jag en sån känsla att jag inte skulle vilja göra någonting alls. Inte fara ut, inte göra läxor eller något skolarbete, inte ens se på film. Jag har ingen aning om vad jag ska göra för jag har bara inte lust eller ork till något. Och det är ganska konstigt för jag har inte ens gjort någonting särskilt ansträngande den här veckan. Eller njaa, jag har varit på några 10 kilometers länkar, men jag är inte fysiskt trött, mera mentalt trött. Vi har inte haft värst mycket skolarbete heller, utan det är först efter det här veckoslutet som vi kommer ha massor av presentationer och essäer. Jag vet inte varför jag är så trött, och jag vet inte om jag borde ta det lugnt eller göra något. När "förtjänar" man att ta det lugnt? Måste man ha varit med om massor eller räknas det om man bara känner sig trött?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar