YEARS & YEARS

onsdag, april 15

Om du lyssnar på radion (jag gör det alltid i bilen) så har du säkert hört King - Years & Years. Jag blev genast helt kär i sången, tycker att melodin är så originell och inspirerande. I och med att jag tyckte så mycket om den så tittade jag igenom deras andra sånger och där fanns många andra bra sånger också, så jag tänkte dela dem med er. Många av dem hade jag hört tidigare, kanske för något år sedan, och blev bara glad av att återupptäcka dem. Plus att huvudsångaren är så söt, han påminner mig om en yngre Tom Hanks med krulligt hår till utseendet.

Bild på bandet.

Tänkte dela mina favoritsånger med er. Vi börjar såklart med King. Älskar den här musikvideon också.




Sen har vi Breathe, den hade jag hört förut, men ju mer jag lyssnar på den desto mer börjar jag tycka om den.




Sen kommer en till gammal sång, Desire. Nästan lika bra som de två föregående.


 Sen deras låt Take Shelter, men jag tycker mera om den akustiska versionen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar