MATKA 2015

söndag, februari 1


OMG! Hade heeeeelt glömt bort att publicera det här inlägget, om när jag var på resemässan med Sofia och Sofia (lol). Var där förra året och det var såå roligt att bara gå runt, få gratis godis, få se små delar av olika kulturer och allt möjligt annat program som där finns. Ska troligen till USA på sommaren (mer om det senare, men JEEEE), så tog en massa USA-kataloger och också några andra kataloger bara för skojs skull. Resemässan är verkligen jätterolig om man tycker om att resa och vill ha bra erbjudanden och bara se på vad det finns för olika roliga saker där. Där finns också massssssor av god mat och en Fazer Travel Store. Fick inte ALLS med mig lika mycket kataloger det här året, och var inte med i några tävlingar eller ebjudanden, mest för att jag inte hade så mycket tid, och jag var där på en söndag så jag antar att det inte fanns lika mycket saker där. Men superroligt iaf :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar