PASTA SALLAD

lördag, februari 7


Dagen idag har gått så som lördagar alltid går, otroligt otroligt snabbt. Har knappt hunnit tänka sen jag vaknade idag. Hade längre träningar idag än vanligt för vi övade på bakåtvolter. Jag gjorde min första "bakåtvolt" någonsin, eller egentligen så hoppade jag upp och tränaren tog i min skjorta och kastade mig bakåt och snurrade runt mig, så egentligen gjorde jag typ inget själv. Men jag försöker verkligen komma över min rädsla över att fara bakåt. Just nu känns det som att vanliga framåtvolter är mycket lättare än bakåtvolter, fast såna som kan båda säger att bakåtvolt är lättare.

På första bilden ser ni min pastasallad som jag åt i dag och hade med till skolan i går. Det är sååå otroligt gott. Det är pasta med röd pesto, körsbärstomater, feta ost och sallad. Ni borde verkligen pröva, det är sååå gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar