OOTD

måndag, februari 2

Det här var min outfit of the day för några dagar sedan. Tröjan fyndade jag i Mango för 5 euro, den är ljusblå men den ser ljuslila ut på bilderna på grund av skenet och hur jag redigerade bilderna. Har alltid tyckt om den här looken, en skjorta under en tröja med kragen framme, och de hade en sån kombination i Mango för 50 euro (!!!!). Sen kom jag ihåg att jag har en vit skjorta hemma och sen hittade jag den här tröjan för 5 euro, som var den sista kvar i den här färgen och storleken. Tycker att den här looken på något sätt är sådär "internatskole-elev" eller något sånt, men jag tycker om det.

2 kommentarer:

  1. Baby, inga vita kortstrumpor tack! Man har svarta strumpor :)

    SvaraRadera
  2. hahahah wtf XD nää men jag tycker inte om hur svarta strumpor ser ut :)

    SvaraRadera