THIS WEEKEND

måndag, februari 2

Flätade holländska flätor åt mig och Cilla till träningarna på lördagen. Vår tränare var helt fascinerad och frågade massor om flätor och skillnaden mellan vanliga, franska och holländska flätor. Vi försökte förklara på finska så bra vi bara kunde och as it turns out så har han en flickvän som studerar franska i Frankrike och han skulle vilja imponera på henne genom att göra en fransk fläta. Aww, ganska sött tycker jag.

Kom hem från träningarna och märkte att min moster hade hämtat hem tuliaisia från Sverige till mig och min syster. Synd så är vi båda på godisstrejk just nu, fast jag verkligen äääälskar oreos och oreochoklad. Men eftersom jag just den dagen hade varit på godisstrejk i exakt en månad bestämde jag mig för att belöna mig själv så jag åt en rad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar