SMÅ PAKET

måndag, februari 9

Det var en glad överraskning att på fredagen komma hem till de här små paketen. Jag har beställt några saker från ebay för typ två veckor sedan, men jag hade ingen aning om att de alla skulle komma så snabbt och på samma gång. 


Första paketet var en "Brandy Melville"-style bandeau. Ni har säkert sett såna här, antingen i Brandy Melville, på människor eller sen på typ weheartit. Det är en vanlig bandeau framifrån men den har typ en cage-stil bakifrån. Hahah jag har faktiskt ingen aning om hur jag ska beskriva det, men så här ser den ut varje fall.


Nästa sak såg jag på appen The Hunt och jag tyckte de var så otroligt coola att jag måste klicka hem dom genast. Det är emoji stickers, och där finns alltså ALLA emojis, typ 900.


Nästa sak är ganska facepalm men jag tyckte det var en så bra idé. Tycker att home-knappen på iphone 5 och iphone 6 är så fina, och tanken att ha en sån knapp själv tyckte jag på något sätt om. Jag skulle annars ALDRIG ha en sticker på min home-knapp, men det här är ett undantag.


Det var det jag beställde från ebay, men på fredagen shoppade jag också lite i Iso Omena. Köpte en vanlig lös vit t-shirt, vad jag gjorde med den får ni se i nästa inlägg. Sen fyndade jag örhägen, 4 stycken för 1 euro! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar