MURPH AND COOPER

onsdag, februari 11


Okay wow. Det gick inte att göra bilderna mindre XD. Men i alla fall, som jag lovade i förra inlägget, här kommer bilderna på vad jag gjorde med den vita t-skjortan. Älskar den här skjortan så massor, Interstellar är ju min favoritfilm och att ha något franchise från den gör mig såå glad även om jag gjorde skjortan själv. Jag använde transfer paper från clas ohlson och printade ut en bild, sedan strykte jag på den i typ 5-10 minuter. I nacken står det "Everything that can happen will happen" som är ett citat från filmen, när Murph klagar på sitt namn som kommer från Murphy's law. Just nu använder jag den här skjortan som pyjamasskjorta, för jag tycker att t-skjortor med print är perfekta för det plus att jag har brist på pyjamasskjortor just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar