THURSDAY

fredag, maj 29

Imorgon (eller tekniskt sett idag) är den absolut sista dagen av PreDP. Många andra har sin skolavslutning på lördagen, men eftersom vi inte var lediga vid Kristi Himmelsfärd så slutar vi en dag tidigare. Igårkväll hade vi något som heter Mattnatten i vår skola, det var en talangshow, gala, matlagningstävling, filmvisning och de hade en bouncy castle. Före det hade jag bara en lektion, fysik, så igår gick jag runt med mina vänner och åt glass och shoppade på dagen. På kvällen var det Mattnatten alltså och idag hade vi bara test returns, alltså att man går runt och får tillbaka sina prov. Så väldigt chill. Efter skolan idag for jag och många flickor från min klass hen till Eva och bakade.
Men jag tänkte visa er lite bildet så att ni inte dör av tråkighet.


Vi lagade blomkransar. Jag älskar blomkransar.


Åt en guldig glass som smakade salted caramel. Årets första riktiga glass.


Ajjuste, det här är en bild från tre dagar sedan. Vi träffade en amerikansk pojke som just har flyttat hit och ska troligen börja i vår skola. Vi blev i misstag däe ända tills ett på natten.


Sumobrottning fanns det också på Mattnatten. Jag vann Katie!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar