ITS MAH BIRTHDAY

torsdag, juni 11

iIdag är det min 17:e födelsedag, woop woop grattis till mig själv. Det betyder också att jag har haft den här bloggen i exakt ett år. Ni har säkert märkt att jag har varit skit på att blogga den senaste tiden, men sommarlovet har börjat och jag har haft helt fullt upp. Men det har varit så bra hittills. Har gjort massor med roliga saker och det känns som det var evigheter sedan jag var i skolan. Jag vet inte om ni vill veta vad jag har gjort så jag tänkte bara sätta hit några bilder, för ni är säkert upptagna med era egna sommarlov.
Har funderat massor på vad jag ska göra med bloggen nu under sommaren. Jag vet faktiskt inte. Jag antar att jag tar något som är typ som en bloggpaus. Jag antar att jag kommer blogga då och då när jag har tid, men förvänta er inte ett nytt blogginlägg varje dag.














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar