LEDIG DAG

torsdag, maj 14



Idag var det kristihimmelsfärd, så alla är lediga från skolan och jobbet och alla butiker är stängda. Vad har jag gjort? Skolarbete... #iblife. Seriöst, nästan hela dagen har gått åt till att skriva min biologi lab report. Det har varit såå störande och jobbigt. Och vädret har varit totalt bipolärt, super varmt och solen skiner en minut men sen nästa minut ösregnar det. Men medan solen sken så hann jag i alla fall hoppa lite på trampolinen och tänkte visa er hur långt jag har kommit på mina volter genom ett par gifs. Jag veeeet att min bakåtvolt är ingenstans nära på perfekt, den är sned, jag hoppar inte tillräckligt högt upp och jag landar inte rakt. Men jag jobbar på det. Och framåtvolten jobbar jag också på. Jag har ju trots allt bara haft en trampolin i typ två veckor. Men jag älskar den <3
Nu när jag äntligen är klar med min lab report ska jag typ laga lite cookie dough åt mig själv och lyssna på musik.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar