JUMPOLINE

fredag, maj 8




Okej nu är det äntligen dags för mig att visa vår nya trampolin. Har velat ha en trampolin i kanske 10 år, och nu, typ några år förrän jag flyttar hemifrån skaffade vi äntligen en. Men vi köpte en Jump King trampolin (de kostar 800 euro om man köper en ny) från tori.fi av några trevliga finlandssvenskar som hade haft den i flera år, så den kostade bara 80 euro. 90 % rabatt, ganska bra nog! Och sen köpte vi ett nytt nät men det var från tori.fi också, alltså det var nytt för någon hade i misstag köpt fel storlek på nätet.
Trampolinen är 4,3 meter och den studsar faktiskt jättebra. Det var ett helvete att sätta upp den (tog två kvällar och typ 5 människor) men det är såå värt det. Har varit ute på trampolinen varje dag som det inte har regnat, och jag har LÄRT MIG BAKÅTVOLT. Trodde aldrig det var möjligt, men tydligen var det. Är så nöjd med min trampolin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar