SÖNDAG

söndag, maj 3




Söndagen håller nu på att börja ta slut och jag har fått nada gjort idag. Började städa mitt rum, men nej blev avbruten. Hoppade lite på trampolinen, for till Sello och åt lunch och tittade på kläder och har pratat på whatsapp om gårdagen typ hela dagen. Det här "vappen"-lovet var på riktigt den sista chansen att pusta ut förrän det är att köra på ända fram till sommarlovet. Nu följer två veckor av presentationer och essäer, och sedan kommer två veckor av bara prov. Sen blir det äntligen sommarlov. Jag tror att lärarna hade tänkt sig att man skulle få massor av skolarbete gjort nu under vappen, men som sagt har jag gjort nada. Känner mig nog lite dålig, men är så overwhelmed av allt jag måste göra att jag inte vet var jag ska börja.

På bilderna är det Oreo glass, jag hade ingen aning om att det här fanns. Men i förrgår när jag var i glassavdelningen och tittade på den nya Ben & Jerry's smaken med chokladkex så såg jag den här på hyllan ovanför. Och resten är historia. Nam.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar