SISTA. MÅNDAGEN.

tisdag, maj 26

Sista måndagen på ettan var idag. Sista provet på ettan var idag. Det är över nu. All stress är över, det finns ingenting kvar som jag måste göra. Kom till skolan klockan 12 idag, gjorde årets sista prov och sen var skolan slut. Jag stannade i skolans gym med mina vänner en stund (kanske en timme eller lite mer) och sen for jag vidare till Sello, mötte upp Julia, for till stan och köpte en topp från Zara.
Kom hem typ 9 och sen dess har jag bakat engelska muffins (varför heter de muffins, de är mer som bröd eller scones?) och håller på att se på perks of being a wallflower. Ironiskt nog handlar perks om första året i gymnasiet, eller high school, och det är just det som jag har gått igenom nu. Här nedanför är några av mina favorit quotes från den.




Fastän allt skolarbete är slut så har jag ändå fullt upp. Jag har någonting varje kväll den här veckan ända tills lördag (jag kommer inte ihåg om jag har någonting på söndag), inkluderande smores-grillning i skogen, bakande, övernattande i skolan och olika graduation parties. Är så exalterad över den här veckan och väntar så mycket på allt som ska hända. För första gången någonsin så vill jag inte att skolan ska sluta påriktigt. Efter att skolan slutar kommer ingenting någonsin att bli helt som förut. Så många människor flyttar bort och många nya kommer. Det kommer vara så annorlunda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar