PROGRESS

söndag, januari 18



Nu har jag legat hemma i två dagar med spysjuka. Ja, du läste rätt, spysjuka. Har inte haft det på kanske 3 år, och har världens största skräck för att spy. Men natten mellan torsdag och fredagen, dagen före jag skulle ha det stora fördraget, började jag spy. Och det var till och med värre än vad jag kom ihåg, vill inte skrämma upp er som typ har blivit smittade, men det var såå hemskt.

Kunde inte äta något på fredagen, nu kan jag nog äta det mesta igen. Så vad har jag gjort medan jag var sjuk då? Förutom att sova en massa så har jag bland annat målat med bläcket som jag fick i julklapp, som ni kan se på bilderna här ovanför. Det här är först den tredje bläckmålningen i mitt liv, så den är långt från perfekt. Men jag ska öva och försöka bli bättre, att måla med bläck är så kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar