MAYA

torsdag, januari 8

Heeeeeej bloggen! Skolan har nu börjat, det har varit helt bra, inte alls lika jobbigt som jag hade tänkt mig. Igår var en riktigt bra dag, Katri hade varit i London och hämtade nutella burkar med våra namn åt mig och Katie. Vi hade bildkonst och det älskar jag. Idag var en lång dag, har varit lite sjuk hela dagen. Gymnastiken kändes så jobbig, TOK var tråkigt, matta var en plåga, bildkonsten var inte ens speciellt intressant och franska var helt ok. Nu är jag i alla fall hemma, fick just klart min essä om mayaindianer som ska lämnas in imorgon. Lyssnar på Arctic Monkeys och ska snart ta det lugnt.
Bara en dag kvar, sen blir det veckoslut. Var en kort vecka, men det är bra när man just har haft lov och dessutom är sjuk som de flesta på min klass är.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar