10

tisdag, januari 13

10 saker jag tycker om:
Choklad
Vänner
House M.D.
Rågbröd
Att resa
Bildkonst
Musik
Sovmorgnar
Vatten (att dricka, simma, surfa i)
Att fota






9 saker jag tycker mindre om:
Salmiak
Kött
Krig
Mobbning
Att känna sig ensam
Pengabrist
Stress
Split-ends
Kall snö (just nu)




8 saker jag vill göra i framtiden:
Studera i USA eller Australien
Flytta utomlands
Gifta mig på en strand
Nämna mitt barn Reese (efter Reese's Peanut Butter Cups... är inte helt säker på det här ännu, kom på det idag xD)
Äga en husky
Bo i ett strandhus
Göra en storfilm
Resa till alla världsdelar




7 ord som beskriver mig:
Snabblärd
Blond
Kreativ
Känslig
Kort
Förstående
Glad



6 platser jag tycker om att vara på:
Flygplan
Lyssna på musik i bussen
Strand, eller rättare sagt i vattnet
Butiken
Min säng



5 saker jag är rädd för:
Vem som helst/vad som helst som skrämmer mig/jumpscares
Mörker
Att vara ensam
Hål (googla 'fear of holes')
Trånga utrymmen

4 saker jag ser fram emot:
Sommaren
Nästa period i skolan (vill bara att den här ska sluta)
Mars, då vi far på kryssning
Sportlovet, då vi far till Sverige







3 bra filmer:
Léon the professional
Interstellar
Pulp Fiction

2 saker jag ska göra ännu idag:
Fysikläxan (fml...)
Se på House




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar