ROOM

söndag, januari 11









Har såå lust att göra om mitt rum lite. Mitt rum är så stökigt, jag har egentligen inga temafärger, utan jag har blått, beige, turkos, svart, vitt och alla möjliga färger. Skulle vilja ha ett simplare rum med mindre möbler och ljusare färger. Hoppas jag kan fara till IKEA snart och köpa åtminstone nya mattor, kanske något annat också.

Trodde jag skulle kunna jobba på skolarbeten det här veckoslutet men nää XD For till stan med Cilla på lördag morgon, vi for till en gymnastikbutik och köpte lite saker för trampoline tumbling. Sen for vi på träningar, två nya flickor hade börjat. Vår tränare skjutsade oss hem efter träningarna. Sen for jag till Sello med Julia, hon köpte Nike Pro's och en jacka, jag ville inte köpa något för att jag hade slösat så mycket i gymnastikbutiken. Vi for hem till mig, pratade och åt batonger.
Idag vaknade jag, bestämde att jag skulle fara och skrinna med några från min klass, sen bakade vi scones och sen kom jag hem. Allt vatten är borta från hela vår väg för någon byggnadsarbetare gjorde av misstag ett hål på vattenledningen. Så vi kan inte spola toaletten, duscha, dricka vatten, diska, laga mat eller något. Så vi for till våra kusiner och jag badade och såg på House på samma gång, var såå skönt. Nu är det här korta veckoslutet redan slut, ska snart gå i säng så jag kan sova länge :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar