BLANKET FORT

fredag, januari 2

Vaknade klockan 13 idag och kände mig som att jag hade blivit överkörd av en bil. Hade feber, ont i halsen, snuva, hosta, hård huvudvärk och muskelvärk. Så hela den här dagen har jag bara tagit det lugnt, har helt ärligt talat inte gjort någonting vettigt eller produktivt. Byggde ett blanket fort och har legat där inne hela dagen med ljusslingor, mat och netflix. Timmarna har bara flygit förbi och nu är klockan redan åtta på kvällen. Skulle borda börja skriva på min essä eller göra på mitt föredrag men jag har inte orkat.

 Ser inte riktigt lika mysigt ut från utsidan, men nu förstår ni kanske hur jag byggde det. Hängde upp en ljusslinga och hängde påslakan över den. Ser otroligt litet ut från utsidan men inifrån fanns det gott om plats.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar