SURF LESSON

onsdag, juli 16


 Mitt första försök att stiga upp på brädan...
 ... och jag föll.
 Sen klarade jag det!



Det jag har väntat på att få göra i flera år! Jag fick surfa för första gången! Tyvärr var det bara vågor en enda dag då vi var där, men den ena dagen var en av de bästa nånsin! Ärligt talat var det typ precis som jag hade tänkt mig, det var såå roligt! Det var bara jag och en man från Washington den dagen, men det kom mera sen. Både han och min surflärare sa att jag var sjukt bra för att surfa första gången, men jag vet inte om jag kan tro på dom för jag kände mig ganska dålig hahah.
Min surflärare var så sjukt snäll och rolig. Fast han kallade mig för lazy för varje gång han tog i mitt surfbräde slutade jag paddla. Men come on, det var jobbigt att paddla, hade sjukt muskelvärk i armarna dagen efter. Men jag saknar min surflärare så mycket, jag skulle vilja fara tillbaka dit nu och surfa med honom!

2 kommentarer:

  1. Varför svarar du inte på frågestunden?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ni har ännu tid att fråga frågor, svarar snart :)

      Radera