ESTOCOLMO

lördag, juli 5

 Ganska tråkig utsikt från fönstret på vägen dit, som tur var det Tildas tur att sitta vid fönstret.

 Såå sjukt söt kusin jag har! Han har blivit så stor nu, kan redan säga många ord! Jag skulle så gärna vara au pair hos min farbror nån gång, kanske nästa sommar




 Det här stället påminde mig så mycket om Bali och Singapore! Samma fuktiga luft, liknande växter och djur, man började riktigt längta tillbaka.


Jag har bara ett ord för den här drickan: OMG. Så otroligt god alltså!

 Älskar min adidas farm jacka som jag fick i födelsedagspresent av min moster!

 min farbrors urgulliga katt. kan inte säga annat än att den HATAR mig och min syster starkt.
 vi var igen på den amerikanska dinern där man kan bowla också...
 ... och jag tog detta, vilket är en club sandwich. Det var så gott!
 har börjat tycka om adidas massor på senaste tiden! nästan mer än vad jag gillar nike. Inne i den här butiken fanns det så fina kläder, ville bara köpa typ allt!
 går bara inte att vara i stockholm utan att köpa åtminstone en frapino på espresso house! this is my drug!


vår farbror skjutsade oss tillbaka till arlanda medan solen lyste sjukt fint.
 ni kan ju gissa var jag och tilda spenderade våra sista kronor...

jag älskar att flyga i solnedgången! här flög vi över en ö som var så stor att jag tror det var åland.

Det var vår några bilder från vår resa till Stockholm. Trots att det var en så kort resa så längtar jag redan tillbaka. Jag älskar hur alla svenskar alltid är så glada och positiva, man känner sig så varmt välkommen! Jag visar typ i nästa inlägg vad jag köpte där.
Idag har jag hittills haft den lataste dagen av mitt liv. Har bara legat i sängen, läst bloggar, ändrat min bloggdesign och bläddrat igenom bilder.
På måndagen bär det ju av på resa igen, den här gången till en liten grekisk ö. Min reseväska står redan framme och min syster raderar alla bilder från kameran just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar