SUP

tisdag, juli 1

Förra måndagen gjorde jag en spännande sak som jag inte har kunnat blogga om tidigare p.g.a. att jag fick bilderna först idag.
Loop (en radiokanal här i Finland) hade en tävling på Instagram där 5 personer kunde vinna en gratis SUP-yoga timme i Tölöviken tillsammans med Loop-redaktörerna (eller vad det nu kallas). SUP är samma som paddleboarding och det är att man står och paddlar på ett lite större surfbräde. SUP-yoga är som man kan gissa att man yogar på ett surfbräde. Jag följer många som håller på med det på Instagram, så jag ville självklart testa på det. Jag vann tävlingen, så förra måndagen for jag till Tölöviken på eftermiddagen för att pröva på det. Det var super kul! Först paddlade vi över sjön, sen yogade vi lite över en timme, sen paddlade vi tillbaka. Och de hade två gopros med och tog en massa bilder och filmer.
Men jag rekommenderar verkligen SUP-yoga! Jag skulle inte heller ha något emot att fortsätta med det själv, eller åtminstone göra det nån gång till! Lite svårare än vanlig yoga, man flyter ju omkring hela tiden och är lite rädd för att falla, men annars är det superlätt och roligt.




Där är vi alla, loop-redaktörerna, yogaläraren och vi fem som vann tävlingen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar