MY NAILART SUPPLIES

torsdag, juli 3

Tänkte visa er mina nagellackstillbehör, alltså allt annat för naglarna än själva nagellacken. Är i Sverige nu, så det här är ett tidsinställt inlägg. 

 I den första lådan har jag nagellackstuscher. De är från Topshop och Boots i London. I den andra lådan har jag nail stickers, nageltejp och caviar pärlor. Det mesta är från ebay, men det finns nail stickers från typ sally hansen där också. I den tredje lådan har jag mina hjul med diamanter i olika färger, pärlor, nitar och sen miniflaskor med glitter. Allt är från ebay. I den sista lådan har jag nagelfilar och en nagelborste.

 Mitt bästa nagelkit är från OPI, där finns typ allt man behöver, och ovanför den är min absolut bästa nagelfil som är en glasfil. Nagelbandsoljorna kommer alla från ebay.

Här är alla mina borstar och dotting tools. Allt är från ebay. Borstarna kom i ett och samma kit, alla förutom den lila som är från orly och var mycket dyrare men den är mycket bättre. Dotting tools är jättebra att ha om man vill göra prickar i olika storlekar, seriöst, de är jätte användingsbara, jag använder dom jätte ofta! Borstarna använder jag ännu oftare, seriöst varje gång jag gör någon design. Rekommenderas att köpa fast man inte skulle bry sig om nailart så mycket, de är så billiga på ebay!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar