RANTASALMI

tisdag, juli 29


 Vi vakade för att se på soluppgången, men den var inte ens så fin. Sen ville ingen mera sova så vi vakade hela natten och var dödströtta hela dagen.


 Lite roligt att just när vi skulle hem och se Saw V så gick vi förbi denhär bilen. Ignorera bara 95:an hahah.

 Saw-time!

 Det var så mörkt att det inte gick att ta bra bilder, men jag tyckte att den här fick ganska cool effekt.



 Världens sötaste kusin fyllde 5 år :)



 Har alltid velat pröva på det här, zorbing, men det var inte riktigt så lätt. Kom upp och stå typ en gång, och föll så det ekade i hela bollen.





Solnedgångarna på vårt lande är bara för underbara. Först helt orange, sen pink och sen blir det lila.

Så nu har vi kommit hem från vårt lande. Var inte där så länge, men vi hann ändå med allt möjligt, spela tennis, shoppa i Savonlinna, fara till en vattenpark, äta massor av godis, simma typ hela dagarna, se på många skräckfilmer och se på hästar. Fanns ingen el där så det blev att ladda datorn på olika ställen som t.ex. en loppis, bakom Tokmanni när det hade stängt, i ett låst skåp i S-market osv.
Längtar tillbaka, det var så undebart varmt och skönt, men nästa år far vi dit igen. Vi far bara en gång per år för att det tar 4 timmar att köra dit.
Kommer komma en liten musikvideo som jag gjorde för jag filmade lite där. Blev inte så nöjd med den dock, så jag ska försöka förbättra den och sen sätter jag den hit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar