SHOPPING

söndag, juli 6


Det här är då vad jag fick med mig från Stockholm. Brandy kläder, älskar såndäna shorts som ser lite ut som pyjamasshorts men inte är det! Sen köpte jag en mugg som är en mason jar med handtag, har sett såna i olika youtube-videos, på matbloggar och på instagram, så jag köpte den genast när jag såg den. Den är så praktisk, för man behöver bara ett finger för att bära den, så man kan få med mycket i händerna vilket jag ofta har när jag t.ex. går upp till mitt rum. Jag köpte en vattenfast mascara från benefit att ha i Grekland och såklart massor av oreo-grejer!
Andra bilden är vad jag och Tilda fick från min moster när hon kom hem från Danmark, massor av godis och sånt.
Sista bilden är bara ett nagellack jag köpte på flygplatsen från OPI's Brazil collection, men jag glömde den på första bilden så den fick komma på en egen bild.
Hahah jag ursäktar också för min hunds lilla tass i övre hörnet på första bilden. Den var så otroligt glad för att vi kom hem och jag kunde bara inte ta bort den för den var så nöjd och nyfiken på alla nya saker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar