BEACH WEDDING

måndag, juli 28









Dagen före vi for till lande var vi på våra familjevänners sons bröllop. Det var verkligen ett drömbröllop, helt perfekt, först var man på stranden och sen for vi till en restaurang där det fanns ljusband och dekorationer och engångskameror på varje bord. Sen hade de också bilder från sitt liv på väggarna, de bodde ett år i Australien (typ min dröm) och hon är fotograf och han är musiker och de bor i Stockholm. Alltså seriöst, mitt drömliv typ och helt perfekt bröllop om jag inte sa det redan. Alla gäster var nästan från Sverige, nån från Australien och bröllopsfotografen var norsk.
Sen efter midnatt hoppade vi i med klänningarna på från ett hopptorn, vattnet var så varmt och skönt fast man inte typ såg något. Måste seriöst komma ihåg det här bröllopet sen när jag nån gång i framtiden planerar mitt eget bröllop, för det här var så fint.

1 kommentar:

  1. Hej Amanda! Du har verkligen lyckats fånga kvällen med dina bilder :)
    Tack vilka fina ord!
    Hoppas du och din kamera också hittar ner till Oz en dag :)
    // SA

    SvaraRadera