MISSING GOOD TIMES

söndag, juni 29

Jag sitter här och dricker en Guarana och tittar på gamla bilder från Portugal förra året. Vi brukade dricka Guarana hela tiden där, för det fanns i alla butiker. Jag är en sån person som alltid saknar alla resor så otroooligt mycket. Jag älskar att resa. Det är seriöst det bästa jag vet.
Det finns väl något som heter post vacation blues, som man kan få efter resor, att man längtar tillbaka massor, och det brukar jag alltid ha.
Och alltid när jag saknar en resa så börjar jag sakna en annan, och så vidare. Så nu sitter jag här och tittar igenom bilder på alla resor.
Nu ska jag berätta en random sak om mig själv. Jag älskar flygplatser. Jag älskar flygplan. Jag älskar metron och hotell och allt som har med resor att göra. Och jag älskar att fota allt. Det är därför min dator håller på att krascha, jag har 200 GB bilder. När jag nu ändå har så många bilder så kan jag väl visa er några.





















1 kommentar: