MIDSOMMAR

måndag, juni 23

Jag vet att jag har varit totalt MIA, men jag har varit ute i skärgården de tre senaste dagarna och firat midsommar. Vi firade som vanligt med familjevänner, 3 familjer på våra kusiners lande. Det har inte riktigt varit det bästa vädret, ösregnat och haglat nästan hela tiden och solen har skinit typ nån timme per dag, men vi gjorde det bästa av situationen.

Första dagen laddade våra kusiners iPad ur sig (dom glömde laddaren hemma), min dators minne tog slut och datorladdaren gick sönder och min systers telefonladdare föll i vattnet men hon satte den ändå i väggen så det började brinna. Därför bestämde vi att när ändå nästan all elektonik var oanvändbar ute i skärgården så skulle vi samla exakt all elektronik förutom min gopro i en låda och först ta tillbaka det när vi for hem. Det var en bra idé, man klarar sig bättre utan sin telefon än man tror. Det var dessutom mindre stressigt för man måste inte hela tiden hålla sig uppdaterad och titta om nån har skickat något.
Jag har typ aldrig ätit så ohälsosamt som den här midsommaren, men vad annat kan man göra på en liten ö när det regnar?

Jag älskar att filma med min gopro, jag använder den hela tiden efter att jag fick den. Därför fick jag lust att klippa ihop en liten snutt från den här midsommaren. Hahah, om ni undrar så hade jag och min syster glömt våra bikinis hemma så vi simmade med konstiga kläder och en lånad bikini.
Jag kan inte vänta tills jag får filma med min gopro i Grekland!!!! Men tills dess får ni nu se en ganska onödig och kort film från mitt liv.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar