BÄSTA DAGEN EVER

fredag, juni 20

Den här dagen har varit sååå lång, och om mindre än 8 timmar har jag väckning, så jag försöker att inte göra det här inlägget för långt. Jag tänkte berätta allt vi gjorde idag från början till slut, med tider och allt.

8:30 hade vi väckning, åt morgonmål och satte på träningskläder
9:50 vi for iväg till SATS och tog lite morgonträning. Jag gick på en timme som hette Cross Training, och herregud, jag har inte känt mina ben på hela dagen efter det, det var sååå tungt!
12:00 tillbaka hos Julia, duschade, klädde på oss, sminkade oss
13:15 gick vår buss till Alberga
typ 14:00 var vi framme i stan, sökte upp närmaste pizza hut
typ 15:00 var vi äntligen klara med alla pizzor och drickor, tog metron till gräsviken



15:20 var vi framme vid Nosturi. Codys konsert var alltså i Nosturi, där min syster brukar ha sina träningar. Vi hämtade pizzor och fick hoppa in med två andra i kön.
Sen satt vi där ända tills 19. Vi satt med filtar och åt pizza, choklad, godis och allt möjligt. Vi seriöst frös ihjäl, det var så sjuuukt kallt. Och massor av äckliga fåglar hahah. Men vi fick nog tiden att gå.


19-21 väntade vi inne i Nosturi ihopklämda mellan alla och man kunde knappt röra sig. I alla fall var det inte kallt mera.


Sen, lite över 21, kom äntligen Cody! Jag kan inte säga annat än att han seriöst var den perfektaste människan jag nånsin sett! Herregud, han var så snygg och sååå bra! Jag kunde inte så många sånger, men det gjorde inget för man kunde klappa med och skrika och vifta med händerna och bara njuta av den såå underbara konserten!



Det piper i mina öron och mitt huvud snurrar, så det kanske är bäst att jag sover nu. Men seriöst, jag kommer aldrig glömma den här dagen. Jag har blivit såå mycket större fan av Cody efter den här konserten! Det var sååå värt de 25 eurona som biljetten kostade, till och med mer. Vi tänkte köpa typ nån t-shirt eller så, men det blev tyvärr inte av. Men jag är ändå så glad just nu, har haft en underbar kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar