TORSDAG

fredag, juni 13

Hahah båda med våra yoga leggings och Nikes XD

Idag var det då inte vilken torsdag som helst, utan den dagen då alla som har sökt till ett gymnasium eller en yrkesskola i Finland får veta vart dom kom in. Jag var så spänd, och jag funderade hela morgonen på hur det kommer bli på både mitt första och mitt andra val. Mitt första val var Mattlidens IB linje och mitt andra val var Lärkan.
Jag var i Alepa och jobbade när jag fick reda på att jag KOM IN I IB! Självklart började jag genast ringa runt och texta till alla vart dom kom. Och jag är så glad för att både jag och alla mina vänner har kommit in dit dom ville!
På eftermiddagen kom Joanna efter mig till Alepa. Hon hade vunnit nån tävling för Elixia och hon vann en gratis träning för sig själv och en kompis, och jag fick komma med. Vi fick en personal trainer som var såå snygg. Egentligen tränade vi typ inte alls, vi bara testade på olika saker och gick runt.
På kvällen var jag med Julia och vi tittade igenom alla namn från både ib och prakticum (hon kom dit) på facebook. Stalkers hahah. Imorgon ska jag ta emot min studieplats och välja ämnen, är såå taggad!

2 kommentarer:

  1. Grattis! :-D skriv sen längre framåt om hur de e på IB för det sku va kiva o veta :-)

    SvaraRadera
  2. Joo såklart jag kommer skriva om det! Men jag vet inte om jag hinner blogga så mycket sen när det är så mycket skolarbeten :/

    SvaraRadera