HON ÄR SEXTON ÅR IDAG

måndag, juni 16

Den sången tycker min pappa väldigt mycket om att spela. Lite för mycket också. Jag tror att alla gäster har den kvar i sitt huvud en lång tid efter idag. Idag firade min släkt min 16-årsdag. Det var faktiskt lyckat, brukar ofta tycka att släktkalas inte är så lyckade, men den här gången var det bättre. Är sjuukt nöjd med allt jag fick! Och vi hade såå många kakor, typ 5 plus godis och cupcakes så ni kan gissa vilken sugar headache jag har nu.


Lite bilder på kakorna. Såklart måste jag ha en jordnötssmör-choklad-kaka. Kakan på sista bilden var lite speciell, det var nämligen en raw kaka. Raw diet är det när man äter mat som inte är processerad och inte upphättad mer än 45 grader. Så den innehåller alltså inget smör, mjölk, ägg, socker, mjöl eller sånt, bara helt naturliga ingredienser. Den var faktiskt en av dom godaste kakorna enligt mig!




Jag hade såå många ballonger. Mina kusiner skrev allt möjligt med tusch på dom. Den stora heliumballongen gjorde jag och Tilda hål i på kvällen och andades in heliumet. Det var så roligt, man är inte van att höra sin röst så konstig och det kändes så lätt att prata! Men rekommenderar inte det, vi blev helt yra och fick huvudvärk, det är ju farligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar