MAGNUM HELSINKI

lördag, juni 14

Efter att ha sett på allas Instagram bilder på sjukt fina glassar bara måste vi följa med massan och gå till Magnum Helsinki. Det är alltså för att fira att Magnum fyller 25 år som man får "designa" en egen glass. Egentligen är det nog dom som designar den, man bara säger vad man vill ha på.
Jag var där med min syster, och vi tog helt samma pålägg för att vi båda just råkade vilja ha exakt samma. Ibland tänker vi helt lika och vill ha helt samma saker, men ibland är vi sååå olika. Fast hon tog nog en vitchoklad och jag tog en mjölkchoklad.
Men det var nog den godaste glassen jag har ätit på hela året! Otroligt gott! Om det inte stänger snart så kanske jag far dit en till gång, passade så bra med jordgubbar och choklad (och guldcornflakes XD).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar