THE DAY AFTER THE PARTY

söndag, september 21

På fredagen hade vi initiation party. Det är typ samma som konventen på svenska. Jag tänker inte berätta alla detaljer om hur det var, men jag kan säga att det gick vilt till. En typ slocknade så ambulansen kom och vi alla måste gömma oss.
Efter festen sov jag över med en kompis hos en kompis som bor ganska nära mig.
Nästa dag kom min mamma och Tilda och plockade upp mig och vi for till Ikea. Hade inte ätit riktig mat på eeevigheter då så det var underbart att äta calzone och frozen yogurt där <3

Temat för festen var btw sailors, för festen var i en båtklubb. Många satsade riktigt rejält och köpte sailor-hattar och sånt, jag ville inte köpa för mycket nytt så jag lånade kläder av andra.
Det här är min outfit:

1 kommentar:

  1. nå jättefin ser du ut. och visst ser jag nu att jumpern var lite för stor .. men det märkte nog ingen. hoppas den kommer tvättad tillbaka.

    SvaraRadera