LATELY

måndag, september 15

De här bilderna beskriver ganska långt mitt liv den senaste veckan. Har gjort massor av läxor och skolarbeten, bakat med mina kompisar för vår bake sale i skolan, sprungit till bussen, haft kjol till skolan en dag och såklart har min lilla Lexie suttit i något hörn varje gång jag ska äta något.
Det här veckoslutet har varit ett av de tyngsta nånsin, har en akademisk essä som ska vara klar nästa fredag, och eftersom man verkligen inte har mycket tid på sig efter skolan på kvällarna förstod jag att jag måste skriva den på veckoslutet. Så hela veckoslutet har jag skrivit på min essä nonstop, förutom pauser för träningar, middag med familjevänner och för att hämta take out sushi.
Min essä handlar om vinterkriget och fortsättningskriget och det är den första essän jag har skrivit på engelska i mitt liv. Jag är såååå lättad att jag är nästan klar med den nu. Ända sättet för mig att klara av att skriva den var att stänga av min telefon och tvinga mig själv att inte sätta på den. 
Jag måste verkligen säga att jag är så otroligt ledsen för att jag inte har bloggat på över en vecka! Jag älskar att blogga, jag tror att ni vet det, men jag har inte haft tid eller energi. En kväll när jag hade gjort läxor hela kvällen och tänkte belöna mig själv med att spela lite quizup (bästa appen ever) så somnade jag nästan genast, sittandes i min säng med telefonen i handen och en handduk i mitt hår. Nästa gång jag vaknade var klockan 4 på natten och jag var för trött för att göra något åt saken så jag fortsatte sova i samma ställning XD.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar