HÖST

söndag, september 28





Det har verkligen blivit höst nu. Det är kallt och mörkt på morgonen, det regnar hela tiden, jag har tagit fram min vinterjacka och jag är sugen på choklad hela tiden. På hösten är jag alltid sugen på choklad. Jag vet inte varför, men kanske för att det är så kallt och mörkt och deprimerande hahah.
Nej men jag är faktiskt taggad på hösten det här året. Jag har aldrig tyckt speciellt mycket om hösten förut. Men jag längtar efter att ha på mig en massa sweaters och fuzzy socks, dricka massor av te och ha doftljus i mitt rum. Och jag längtar redan efter halloween, för vi ska ha många halloween fester och vi ska ha en halloween bake sale till skolan.
Bilderna i det här inlägget tog jag när jag var ute med Lexie idag. Idag har jag bara tagit det lugnt och försökt öva så mycket som möjligt på mina två sista prov. Igår hade jag träningar och sen for jag till stan med 10 klasskompisar och såg på 22 jump street. Jag måste säga att det är en av mina absoluta favoritfilmer. Alltså den var helt galet bra. 21 jump street var ju jättebra, men den här var till och med bättre. Rekommenderar STARKT.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar