FRIDAY = ALL YOU CAN EAT

lördag, september 27


Idag hade vi en sååå skön skoldag. Först ett ganska svårt biologiprov från 9 till 11:30 och sen.... INGET. Sen tog skolan slut! Så jag och tre andra kom på den underbara idén att åka in till stan och gå till Pizza Hut's All You Can Eat Buffet. Det var en av de roligaste sakerna någonsin, vi alla ÄLSKAR pizza och vi bara åt mer och mer pizza. Och vi var ganska högljudda så de som jobbade där var mycket sura på oss. Vi var där i flera timmar, tillsist var vi de enda kvar. Sen ville vi ha glass men tydligen kostade det 1,70 till per man. Så vi köpte glass åt en och tänkte att vi alla kunde dela på den, men dom blev jättearga. Oops. Och vad kan man säga. We did a little damage. Titta på sista bilden, det är alla våra tallrikar och servetter och vattenmelonsskal.
Efteråt for jag hem till en typ från min parallellklass, var där typ 5 timmar och sen for jag hem på kvällen med spårvagn, tåg och buss. På tågstationen träffade jag Linda så hon kom hem med mig och vi såg på Kill Bill. Nu tar jag det lugnt, skrev just klart en franska essä. 
Jag har typ 5 olika planer dubbelbokade imorgon, vet inte vad jag ska göra, sådant här gör mig alltid superstressad. Liksom vilken av de här 5 planerna ska jag prioritera och vilka måste jag välja bort? Äääh. :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar