SCREW DIET

tisdag, september 23


Jaa. Vi orkade inte mera med vår diet. I alla fall klarade jag typ två veckor. Men sen blev det för mycket. Ben & Jerry's släppte en ny smak, vi hade choklad hemma och... vi får till verkkokauppa. Bästa butiken ever. Dom har massor av amerikanskt godis, läsk, proteinbarer och sånt. Och man kan pröva på världens bästa kamera, kolla på en curved tv osv. Btw så är curved tv:n inte ens så bra, inte så stor skillnad enligt mig. Men där fanns en tv som var såå bra att det kändes som att man var inne i den typ.
Men tillbaka till godiset nu. Jag var lite cray cray och köpte en del. Och åt nästan allt på en dag. Herregud.


Och jag har lärt mig att
1. Doritos ger en otroligt orangea fingrar. Mer än alla andra nachos. Men...
2. ... Doritos är också de godaste nachosen jag nånsin ätit I HELA MITT LIV. De smakar mera majs än andra nachos, nachos är ju gjorda av majs, och jag älskar majs!
3. Om man sätter en cookie i mikron i 15 sekunder blir det helt perfekt och smakar som att man har bakat dom själv.
4. Marshallow cups är inte så gott som det låter.
5. Socker gör mig verkligen hyperaktiv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar