BEST SKIP EVER

onsdag, september 17

Idag hade lilla finska gruppen håltimme. Lilla finska gruppen är för dom som inte kan så bra finska, och jag är i den. Flesta andra där är utomlands ifrån men jag har bara aldrig lärt mig finska fast jag har bott i Finland hela mitt liv XD
Men tillbaka till pointen, vi hade håltimme. Och vi ville göra det bästa av den så vi gick och köpte gifflar, tittade på Friends och BESTÄLLDE PIZZA! Hahah, så fort taxipizza öppnade på morgonen beställde vi en family size pizza och skrev att dom skulle ringa till oss när dom är utanför skolans huvuddörr. Så ungefär 30 minuter senare ringde ett okänt nummer och sa att pizzan var här, och vi sprang genom skolan till dörren och betalade för pizzan. Känslan av att gå genom korridorerna i skolan med en pizzakartong som är bara obeskrivlig XD. Men det var helt underbart eftersom skolmaten i min nya skola är helt urusel, så pizza satt ju inte helt fel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar